دستگاه فارادیک از جمله دستگاه هایی است که به منظور ایجاد پالس الکتریکی در یک بازۀ مشخص طراحی شده، تا بدین وسیله شرایط مناسبی را برای تخریب توده های چربی فراهم آورد. این دستگاه قابلیت متلاشی کردن بافت های به هم فشردۀ چربی را دارد و از طریق منافذ پوست خارج می شوند. به کارگیری منظم از دستگاه فاردیک می توان چربی های خرد شدۀ چربی را به وسیلۀ تعریق از بدن خارج نمود. مراکز لاغری به سهولت می توانند با خرید  دستگاه فارادیک  ، مجموعۀ خود را به تجهیزات لاغری درجه یک و کاملاً کاربردی تجهیز نمایند.

مزیت خرید دستگاه فارادیک

فروشگاه اینترنتی HI LIFE به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش دستگاه های لاغری فعالیت می کنند و توانسته اند بر حسب نیاز متخصصین، بروزترین تجهیزات لاغری همچون دستگاه لاغری فارادیک، دستگاه لاغری جی فایو، دستگاه لاغری ترمودرمی و دستگاه ال پی جی را در مدل های متفاوت در دسترس انتخاب و خرید متقاضیان قرار دهند.

از مزیت های اصلی دستگاه فارادیک می توان به افزایش گردش خون و اکسیژن عضله اشاره نمود. ضمن آنکه تحریک سلول های عصبی یا همان نورون ها را فراهم می آورد. امروزه با استفاده از دستگاه های لاغری توانسته اند مسیر مناسبی را برای کاهش وزن و سایز فراهم آورند. دستگاه لاغری فارادیک با ایجاد جریان الکتریکی در ماهیچه ها، شرایط مناسبی را برای انقباض و آزادسازی ماهیچه ها با فواصل مشخص ایجاد می کند. بر اساس صلاح دید درمانگر، فواصل ارسال پالس تنظیم می شود. لازم به ذکر است که انقباض ماهیچه ها حس خوشایندی را برای فرد ایجاد می کند و به نحوی حالت ورزشی دارد.

قیمت دستگاه فارادیک بر اساس مدل، برند و میزان بازه پالس تعیین می گردد. بدین ترتیب جهت خرید آنلاین دستگاه فارادیک می توانید به فروشگاه اینترنتی های لایف مراجعه نمائید و پس از بررسی مشخصات فنی کلیۀ دستگاه های موجود در فروشگاه، قادر به انتخاب مناسب ترین مدل خواهید بود.

فروشگاه اینترنتی HI LIFE 

ایمیل : hamidi.shm@gmail.com

آدرس:تهرانپارس-بلوار پروین-خیابان شهید ارفاقی-تقاطع شادآلویی-پلاک 167

مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی و تماس با شماره های زیر 

تلفن:77142605-021

همراه: 09129589806 (واتس آپ)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 271
نمایش همه
علاقه مندی ها ()