دستگاه فارادیک از جمله دستگاه های مهم و کاربردی است که در امور تناسب اندام و لاغری مورد استفاده قرار گرفته می شوند. نحوۀ عملکرد این دستگاه لاغری به نحوی است که پالس الکتریکی (در یک بازۀ معین) را به نقاط مختلف بدن که دارای توده های چربی هستند، ارسال می کند. بدین ترتیب فرکانس ارسالی شرایطی را برای متلاشی کردن بافت های انباشته از چربی را فراهم می آورد. 

پس از تخریب و خرد شدن چربی های انباشته توسط دستگاه فارادیک، آنها به سمت منافذ پوست انتقال یافته تا بدین وسیله از بدن خارج گردد. فروشگاه اینترنتی HI LIFE از جمله مراکزی است که متناسب با نوع فعالیتی که در حوزۀ فروش دستگاه های لاغری فعالیت می کنند، توانسته اند امکان خرید دستگاه فارادیک را در مدل و برندهای مختلف برای مشتریان فراهم آورند.

مهمترین مزیت دستگاه لاغری فارادیک

دستگاه های فارادیک، انتقال پالس الکتریکی را به وسیلۀ پدهای مخصوص به بدن انتقال می دهد. در واقع اپراتور دستگاه، پدهای مخصوصی را در نقاط مختلف بدن که انباشته از توده های چربی هستند، می چسباند و سپس متناسب با وضعیت فرد، فرکانس معین به بدن ارسال می نماید. بدین ترتیب اقدام به تحریک ماهیچه ها و نقاط مورد نظر می نماید که با منقبص و انبساط آنها، بتوانند شرایط مناسبی را برای افزایش گردش خون بوجود آورند. در همین راستا، تولید کنندگان توانسته اند دستگاه فارادیک را با تعداد پدهای متفاوت و مشخصات فنی متفاوت تولید و به بازار عرضه نمایند.برای اطلاع از قیمت دستگاه فارادیک به سایت مراجعه کنید.

از مزیت های دستگاه فارادیک می توان به تحریک سلول های عصبی، افزایش جریان مایع لنفی موجود در غدد لنفی (کمک رساندن به از بین بردن مواد زائد)، مستحکم نمودن عضلات شل، ایجاد جوان سازی پوست، افزایش فرآیند سلولیت در بدن، کاهش درد مفاصل و ... اشاره نمود. جهت خرید دستگاه فارادیک می توانید به فروشگاه اینترنتی های لایف مراجعه نمائید.

فروشگاه اینترنتی HI LIFE 

ایمیل : hamidi.shm@gmail.com

آدرس:تهرانپارس-بلوار پروین-خیابان شهید ارفاقی-تقاطع شادآلویی-پلاک 167

مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی و تماس با شماره های زیر 

تلفن:77142605-021

همراه: 09129589806 (واتس آپ)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 424
نمایش همه
علاقه مندی ها ()