هنگامی که بسیاری از مشکلات به وجود آمده در ناحیۀ دهان و دندان به صورت چشم غیر مصلح قابل تشخیص نمی باشند، استفاده از تکنولوژی تصویربرداری دندان منجمله سی بی سی تی دندان می تواند بهترین گزینه محسوب گردد. از اهداف اصلی تصویربرداری  سی بی سی تی دندان می توان به نمایش سه بعدی نسوج سخت و نرم داخل دهان اشاره نمود، که این تصویربرداری بدون تغییر سایز و بزرگنمایی انجام می پذیرد. با استفاده از اطلاعات حاصله از رادیولوژی CBCT دندان می توان به دندانپزشک در روند درمان و تشخیص نوع مشکلات بوجود آمده برای بیماران کمک نمود. قطعاً در این صورت یک دندانپزشک راحت تر می تواند روش مناسبی را برای درمان بیمار انتخاب نماید. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با سال ها کسب تجربه و همچنین سرمایه گذاری مناسب، توانسته اند شرایط مناسبی را برای ارائه خدمات رادیولوژی دندان به همشهریان گرامی فراهم آورند.

انجام فوری CBCT دندان

فناوری دستگاه سی بی سی تی دندان CBCT نیز بر گرفته از اشعۀ ایکس می باشد که زاویۀ تابش اشعه به صورت مخروطی شکل می باشد که امکان تصویربرداری سه بعدی از زوایای مختلف دندان ها را بوجود می آورد. در واقع امکان تصویربرداری عمیق را برای اپراتور دستگاه میسر می سازد. تمامی بافت های استخوانی و نرم دهان به صورت سه بعدی قابل تصویربرداری و ثبت می باشد. از مهمترین ویژگی تصویربرداری سی بی سی تی دندان می توان به عدم نیاز به آمادگی خاص، پیش از انجام عکسبرداری اشاره نمود. البته همانند هر روش  رادیولوژی دندان ، فرد نباید به هیچ عنوان در ناحیۀ سرد و گردن از زیورآلات فلزی استفاده کند چون ممکن است اختلال در روند ثبت نتایج تصویربرداری و یا ضرر و آسیب جسمانی برای فرد به دنبال داشته باشد. جهت انجام سی بی سی تی دندان می توانید از خدمات حرفه ای مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل بهره مند گردید.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

اطلاعات تماس

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()