اکثر افراد جهت سی تی اسکن دندان به مراکز رادیولوژی دندان مراجعه نموده اند. ممکن است برخی از افراد نسبت به چگونگی فرآیند سی تی اسکن دندان اطلاعات جامعی نداشته باشند و به همین دلیل این مقاله را به منظور گسترش سطح آگاهی شما گردآوری نموده اند. توموگرافی کامپیوتر با عنوان  سی تی اسکن دندان نیز شناخته می شود چون با استفاده از تجهیزات اشعۀ ایکس، فرآیند تصویربرداری از بافت های نرم، سخت و همچنین مسیر اعصاب و استخوان های بیمار فراهم می گردد. با استفاده از فناوری سی تی اسکن دندان می توان تصاویر دقیقی را با وضوح و کیفیت بالا ثبت نمود. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل یکی دیگر از معتبرترین مراکزی است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته، توانسته اند بستری مناسب برای ارائه چنین خدماتی فراهم آورند.

تمایز میان سی تی اسکن دندان و رادیوگرافی معمولی

به طور کلی اجرای سی تی اسکن دندان و  سی بی سی تی دندان ، شرایط مناسبی را برای تجسم ساختارهای دندانی را فراهم می آورد که از کنتراست بالایی برخوردار هستند. به نوعی می توان از صفحه های محوری، تاجی و ساژیتال در ناحیۀ فک و صورت تصویربرداری نمود و قطعاً انجام سی تی اسکن دندان، مسیر تشخیص بیماری ها و اختلالات در نواحی دهان و دندان تسهیل می نماید. در نتیجه روند درمان توسط یک دندانپزشک مجرب به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند و به نوعی بهترین روش درمان را انتخاب می نمایند.

لازم به ذکر است که سی تی اسکن دندان نسبت به رادیوگرافی معمولی دندان دارای یک سری تفاوت می باشد چون از نظر وضوح کنتراست دارای کیفیت بالایی است. این روش تصویربرداری از دقت بالایی برخوردار است و دارای قابلیت عکسبرداری همزمان از استخوان ها و بافت نرم را دارند. جهت انجا سی تی اسکن دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید که امکان رزرو نوبت غیر حضوری نیز برای شما فراهم می باشد.

  مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

اطلاعات تماس

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()