با توجه به مشکلات عدیده ای که برای ناحیۀ دهان و دندان رخ می دهد، راه اندازی مراکز   رادیولوژی دندان می تواند به مرتفع نمودن این ایرادات کمک کند. قطعاً از مزایا و کاربرد اشعۀ ایکس آشنا هستید که در حوزۀ تصویربرداری بدن مورد استفاده قرار گرفته می شود. با توجه به بافت مستحکمی که دندان ها دارند، متخصصین توانسته اند با بهره گیری از فناوری پیشرفته، موفق به ساخت دستگاه و تجهیزات مخصوص رادیولوژی دندان شوند، که امکان تصویربرداری از ناحیۀ فک و صورت را فراهم می آورد. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل به عنوان یکی از مجهزترین مراکز در عرصۀ تصویربرداری دندان، فعالیت خود را افتتاح نموده و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مراجعین محترم می باشند.

مزیت انجام رادیولوژی دندان

به طور کلی رادیولوژی دندان، از جمله روش های فوری در تشخیص پوسیدگی دندان و نقایص بوجود آمده در ناحیۀ فک و دندان می باشد. تجهیزات رادیولوژی دندان بر اساس نوع تکنولوژی و روش تصویربرداری در دو دسته بندی اصلی منجمله رادیولوژی دندان داخل دهانی و خارج دهانی تقسیم بندی می شوند. بدین ترتیب یک دندانپزشک متناسب با نیاز مراجعه کنندگان به مطب، بهترین نوع رادیولوژی دندان را برای آنان تجویز می کنند.

همانطور که می دانید، مشاهدۀ نتایج رادیولوژی دندان مانند  سی تی اسکن دندان  توانسته به دندانپزشک کمک کند که پروسۀ درمان را بهبود ببخشد. ضمن آنکه راحت تر می توانند روش درمان و پیگیری فعالیت های صورت گرفته بر روی دندان ها را انجام دهند. بنابراین جهت اجرای رادیولوژی دندان می توانید به مراکز تخصصی و پیشرفته که تجهیز به امکانات پیشرفته هستند، مراجعه نمائید. از جمله خدماتی که می توانید از طریق مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل دریافت نمائید، انواع رادیولوژی دندان همچون CBCT دندان، OPG دندان، CTSCAN دندان، پری اپیکال و ... می باشد. بدین ترتیب بدون دغدغه می توانید از خدمات حرفه ای چنین مجموعه هایی بهره مند گردید.

  مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 264
نمایش همه
علاقه مندی ها ()