تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک از رایج ترین انواع تخت بیمارستانی است که اکثر مراکز درمانی بدان تجهیز می باشند. در زمان انتخاب تخت های بیمارستانی برای بیماران، بایستی میزان ظرفیت تحمل بار را برای این کار در نظر بگیرید. فروش تخت های بیمار در اشکال و متناسب با گروه های سنی مختلف صورت می پذیرد. بنابراین جهت راه اندازی مراکز درمانی می بایست اقدام به خرید تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک نمائید چون کاربری آن برای افراد بسیار راحت است. مهیار تجهیز به عنوان یکی از مراکز تولید کننده و فروشندۀ تخت های بیمارستانی، توانسته اند امکان خرید چنین تجهیزاتی را مهیا سازند.

خرید تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک و پیشرفته

یک تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک با کیفیت و استاندارد بایستی به گونه ای طراحی و تولید شود، که فشار مضاعف بر روی قسمت های مختلف بدن منجمله گردن، ستون فقرات، عضلات پا و دستان وارد نشود. عمدتاً تخت های بیمارستانی برای راحتی بیمار و همچنین کارکنان توانسته اند مراقبت های بهداشتی ویژه ای را تعریف کنند. تولید کنندگان توانسته اند بر اساس نیاز، در طرح و ابعاد متفاوت اقدام به تولید تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک نمایند.

میزان تحرک بیمار بر روی انتخاب نوع تخت بیمارستانی خانگی تأثیر می گذارد. لازم به ذکر است که هنگام خرید تخت مناسب، داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع پشتی تخت حائز اهمیت می باشد. در این صورت بیمار احساس راحتی بیشتری خواهد داشت. این در حالی است که استفاده از تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک برای بیمار و همچنین پرسنل بیمارستان راحت تر است. اگر در پی خرید تخت بیمارستانی خانگی هستید، این مدل تخت را به شما پیشنهاد می دهیم چون تجهیز به تنظیمات راحت می باشد. جهت اطلاع از قیمت  فروش تخت بیمارستانی در تهران  می توانید به گروه تولیدی مهیار تجهیز مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر با سال ها تلاش فراوان توانسته اند محصولات با کیفیت تولید و روانۀ بازار مصرف نمایند.

  گروه تولیدی مهیار تجهیز 

تهران، ابتدای چهاردانگه، اول خیابان سدید، جنب بانک تجارت، پلاک ۱۳

شماره های تماس

۰۹۱۲۳۸۹۳۴۱۹

۰۲۱۵۵۲۴۵۰۸۰

پشتیبانی 24 ساعته!
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()