اگر با مشکلاتی در ناحیۀ دهان و دندان رو به رو هستید، هنگام معاینه، دندانپزشک و متخصص به شما انجام  رادیولوژی دندان  تجویز می کند. چرا که بسیاری از اختلالات در ناحیۀ فک و صورت، با چشم قابل تشخیص نمی باشند. بنابراین استفاده از تکنولوژی در این حوزه ضرورت دارد چون وسعت بیماری های دهان و دندان بسیار است و تنها با استفاده از نتایج رادیولوژی دندان می توان بسیاری از آنها را تشخیص داد. استقبال و توسعۀ روش های رادیولوژی دندان، به منظور تسریع بخشیدن و دقت در پروسۀ تشخیص بیماری و اختلالات بوجود آمده برای اشخاص می باشد. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل از جمله مجموعه هایی است که به صورت حرفه ای در زمینۀ ارائه خدمات رادیوگرافی دندان راه اندازی نموده اند. در همین راستا، همواره مرکز خود را تجهیز به پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی دندان می نمایند. امکان ارائه نتایج بدست آمده را به صورت دیجیتالی فراهم نموده اند.

اجرای رادیولوژی دندان با دستگاه های پیشرفته

امروزه توسط دستگاه های پیشرفته، شاهد اجرای رادیولوژی دندان به روش های مختلف هستیم. رادیولوژی داخل دهانی و رادیولوژی خارج دهانی از دسته بندی های اصلی اجرای تصویربرداری دندان به شمار می روند که در ادامۀ پست به صورت مختصر به معرفی آنها می پردازیم.

هدف از انجام رادیولوژی دندان به روش داخل دهانی، تشخیص پوسیدگی های دندان، وضعیت رشد ریشه دندان ها، چک نمودن سلامت بخش های استخوانی اطراف دندان و چگونگی روند رشد دندان ها می باشد. این در حالی است که اجرای رادیولوژی دندان به روش خارج دهانی، توسط دستگاه های مخصوص انجام می پذیرد و از قسمت خارج، امکان تصویربرداری از دندان ها مهیا می سازد. در این نوع روش رادیولوژی دندان، یک نوار در بخش خارجی دهان قرار گرفته می شود و نتایج تصویر برداری بر روی آن ثبت می گردد. در صورت استفاده از تجهیزات پیشرفته در حوزۀ رادیولوژی دندان و  سی بی سی تی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

   مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()