همانطور که می دانید عکس های رادیوگرافی بخش جدای ناپذیر در فرآیند درمان بیماری های دهان، دندان، فک و صورت محسوب می گردد. پیشرفت تکنولوژی شرایطی را برای طراحی و ساخت دستگاه های رادیولوژی سی بی سی تی دندان فراهم نموده است. بدین ترتیب افرادی که قصد انجام ایمپلنت و سایر روش های درمانی و زیبایی دندان دارند، می توانند از فناوری سی بی سی تی دندان بهره مند گردند. روش تصویربرداری که بدون تغییر در ابعاد، می تواند اجزای مختلف در ناحیۀ داخلی دهان و دندان را ثبت نماید. بدین ترتیب با در اختیار گذاشتن نتایج تصویربرداری  سی بی سی تی دندان  به متخصصین دندانپزشک، اجازۀ درمان سریع و اصولی را می دهد. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل جزء یکی از مراکز تخصصی در حوزۀ تصویربرداری دندان، توانسته اند با تعرفه های معین، با استفاده از دستگاه های پیشرفته، جدیدترین خدمات رادیوگرافی داخل دهانی و خارج دهانی را به بیماران ارائه دهند.  

انجام فوری تصویربرداری سی بی سی تی دندان

اجرای فوری رادیولوژی سی بی سی تی دندان و  خدمات سی تی اسکن دندان نیازمند به تجهیزات خاصی است و عمدتاً نسبت به رادیولوژی معمولی دندان دارای هزینۀ بیشتری می باشد. فناوری تصویربرداری سی بی سی تی دندان بر پایه تابش اشعۀ ایکس به صورت مخروطی و حالت سه بعدی می باشد. در این صورت می توان از نتایج چنین تصویربرداری برای انجام و یا ادامۀ پروسۀ ایمپلنت و روش های دیگر درمانی و یا زیبایی استفاده نمود. به طور کلی ترکیبی از اسکن سطحی و اسکن سطحی- حجمی است که باعث ثبت یک ماتریکس سه بعدی در خروجی می شود. بنابراین بهتر می تواند وضعیت دهان و دندان فرد را در موقعیت های مختلف مشخص کند. اگر به دنبال انجام تصویربرداری سی بی سی تی دندان با تجهیزات پیشرفته و هزینۀ متعارف هستید می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()