امروزه متناسب با نیاز دندانپزشکان می توان از امکانات پیشرفته، به بهترین شکل ممکن بهره برد. چرا که دهان از نسوج نرم و بافت سخت تشکیل شده است و به همین دلیل بسیاری از مشکلات دندانی را نمی توان با یک نگاه تشخیص داد. در نتیجه عکس برداری سی بی سی تی دندان همانند رادیولوژی دندان به منظور روشی برای تشخیص مشکلات بوجود آمده برای فرد انجام می پذیرد. امروزه پیشرفت فناوری، روش های متعددی را برای تصویربرداری دندان بوجود آورده است. این چنین دندانپزشکان می توانند راحت تر روند تشخیص بیماری های دهان و دندان را انجام داده و در نهایت بهترین روش درمان را انتخاب نمایند. در حال حاضر جهت انجام  سی بی سی تی دندان  می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر سال های متوالی است که در عرصۀ خدمات تصویربرداری دندان فعالیت دارند.

علت تصویربرداری سی بی سی تی دندان

تصویربرداری سی بی سی تی دندان CBCT، امکان عکس برداری و مشاهدۀ سه بعدی از داخل دهان را بدون تغییر ابعاد Distortion و یا بزرگنمایی Magnification امکان پذیر می سازد. به طور کلی نتایج سی بی سی تی دندان در روند تشخیص، طرح درمان و انتخاب بهترین روش مکانوتراپی بسیار مؤثر و دقیق عمل می کند. بنابراین شاهد ترکیب اسکن سطحی و سطحی- حجمی، به صورت ماتریکس سه بعدی می باشیم. در این صورت مدل آنوتومیکی کلیۀ نسوج نرم و سخت صورت و جمجمه بیمار را می توانند طراحی نمایند و برای متخصص به وضوح قابل رویت می باشد. بیش از گذشته دندانپزشکان، درخواست به انجام سی بی سی تی دندان، سی تی اسکن دندان و یا رادیولوژی دارند، تا بدین وسیله بتوانند روند درمان و یا تشخیص نوع بیماری شخص را به درستی انجام دهند. جهت دریافت هر گونه خدمات پیشرفتۀ رادیولوژی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()