در این مقاله شما را بیشتر با جزئیات خدمات رادیولوژی دندان آشنا می سازیم چون یک نیاز اساسی در حوزۀ دندانپزشکی محسوب می گردد. از روش های سریع در روند تشخیص بیماری های مرتبط به دهان و دندان، استفاده از فناوری رادیولوژی دندان می باشد که امکان تصویربرداری از بخش داخلی دهان را فراهم می آورد. بدین ترتیب می توان از نسوج نرم و سخت دندان ها با برخورد اشعۀ ایکس تصویربرداری نمود. همانطور که می دانید بسیاری از مشکلات و بیماری های دهان و دندان به راحتی قابل تشخیص نمی باشند و به همین دلیل از تکنولوژی رادیولوژی دندان برای تصویربرداری بهره گرفته می شود. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با تجهیز نمودن مجموعۀ خود، توانسته اند سطح خدماتی که ارائه می دهند را توسعه ببخشند و بدین ترتیب امکان ارائه خدمات رادیولوژی خارج دهانی و داخلی دهانی را برای عموم مراجعه کنندگان فراهم آورند.

انواع روش رادیولوژی دندان

عمدتاً از تکنولوژی رادیولوژی دندان برای تصویربرداری OPG بهره گرفته می شود. این روش عکسبرداری از دندان، زوایای مختلف از دندان ها را به صورت کامل ثبت می کند و این چنین یک دانپزشک می تواند راحت تر به بررسی وضعیت دندان ها بپردازد. بدین ترتیب با تشخیص به موقع مشکلات بوجود آمده در ناحیۀ دندان ها، می توان از هزینه های درمان کاست. ضمن آنکه نیاز به صرف حداقل زمان می باشد. در شیوۀ رادیوگرافی داخل دهانی، اشعۀ ایکس در داخل دهان تابانده می شود. این در حالی است که اجرای رادیولوژی خارج دهان، نوار اشعۀ ایکس در خارج از دهان قرار می گیرد. در حال حاضر جهت انجام رادیولوژی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر چند سال متوالی است که در زمینۀ خدمات رادیولوژی دندان و سی بی سی تی دندان توانسته اند تجهیزات پیشرفته ای را در اختیار علم دندانپزشکی قرار دهند.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()