سی تی اسکن دندان با عنوان توموگرافی کامیپوتری نیز شناخته می شود و نوعی تجهیزات اشعۀ ایکس به شمار می رود. در واقع رادیوگرافی که با استفاده از تکنولوژی اشعه ایکس انجام می پذیرد برای نمایش صحیح قسمت های مختلف در ناحیۀ دهان صورت می پذیرد. بهره مندی از تکنولوژی سی تی اسکن دندان ، امکان تصویربرداری سه بعدی از دندان ها، بافت های نرم و سخت استخوان را فراهم می آورد.

مهمترین ویژگی های سی تی اسکن دندان

نتایج سی تی اسکن بسیار دقیق است و می توان تصاویری از بخش های محوری در ناحیۀ دهان و دندان را ثبت نمود. این چنین یک دندانپزشک می تواند به درستی تشخیص بیماری های مرتبط به دهان و دندان را انجام دهد و در نهایت روش های درمانی صحیح را می تواند برای فرد برنامه ریزی کند. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل به صورت حرفه ای خدمات سی تی اسکن دندان و سایر روش های تصویربرداری دندان را ارائه می دهند.

با استفاده از این روش می توان از امکانات پیش رو به بهترین شکل ممکن بهره گرفت و بدین ترتیب می توان تجسم ساختارهای دندانی را به روش کاملاً دقیق فراهم می آورد. روش سی تی اسکن دندان، می تواند تصاویری با وضوح و کنتراست بالا را ثبت کند، تا بدین وسیله صفحه های محوری، تاجی و ساژیتال تجسم گردد. به طور کلی یک تصویربرداری مستقیم از ساختارهای مختلف در ناحیۀ دهان و دندان را می توان ثبت نمود. تفاوت جزئی میان سی تی اسکن دندان و رادیوگرافی معمولی وجود دارد و به همین دلیل یک دندانپزشک متناسب با مشکلاتی که یک بیمار به مطب مراجعه می کند، می تواند مناسب ترین روش رادیولوژی دندان را به فرد تجویز کند. جهت انجام  رادیولوژی دندان و سی تی اسکن دندان با تعرفه های معین می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()