اگر به دنبال روشی برای انجام رادیولوژی هستید، در برخی از موارد توسط دندانپزشک، اجرای سی تی اسکن دندان  به بیمار توصیه می شود. بر اساس وضعیت بالینی فرد و همچنین نتایج سی تی اسکن دندان، یک دندانپزشک قادر به تشخیص نوع اختلال بوجود آمده برای بیمار می گردد. بدین وسیله راحت تر می توانند مسیر و روش درمان را انتخاب نمایند. با توجه به اینکه وسعت بیماری ها در ناحیۀ دهان و دندان بسیار زیاد می باشد، پرتو اشعۀ ایکس، توانسته امکان تصویربرداری از بافت نرم و سخت دندان را فراهم آورد. بدین ترتیب دید وسیع تر نسبت به وضعیت قسمت های مختلف خواهید داشت.

ارائه دهنده خدمات سی تی اسکن دندان

از گذشته تا کنون شاهد بهره گیری از نتایج سی تی اسکن دندان در امور دندانپزشکی هستیم که البته در برخی از مواقع، جهت جراحی کیست و غده های نهفته در داخل فک و صورت نیز به کار برده می شود. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل چند سال متوالی است که توانسته اند با بهره گیری از نیروی متخصص و همچنین تجهیزات پیشرفته منطبق بر تکنولوژی روز دنیا، بتوانند موفق به ارائه خدمات تخصصی سی تی اسکن دندان گردند.

با توجه به مطالب مذکور، در حیطۀ دندانپزشکی فرآیند تصویربرداری دندان به دو روش انجام می پذیرد که می توان به رادیولوژی داخل دهانی و خارج دهانی طبقه بندی نمود. بدین ترتیب یک دندانپزشک متناسب با دلیلی که افراد به مطب مراجعه می نمایند، مناسب ترین روش تصویربرداری از ناحیۀ بافت نرم و سخت دهان، سی تی اسکن دندان به شمار می رود. در حال حاضر توانسته اند موفق به انجام تصویربرداری سه بعدی به روش مخروطی گردند، که می تواند بیشتر جزئیات قسمت های مختلف داخل دهان را نمایش دهد. در صورت لزوم به انجام سی تی اسکن دندان و دیگر روش های  رادیولوژی دندان همچون سی بی سی تی می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()