اگر قصد معاینه دندان های خود را در مطلب دندانپزشکی دارید. در اولین مراجعه، دندانپزشک برای شما سی تی اسکن دندان تجویز می کند چون بسیاری از بخش های داخل دهان قابل رویت نمی باشد. در نتیجه انجام سی تی اسکن دندان و یا رادیولوژی دندان می تواند بهترین روش تشخیصی محسوب گردد. در واقع یک دندانپزشک با مشاهدۀ چنین نتایجی، می تواند نسبت به روش درمان تصمیم بگیرد. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل سال های متوالی است که مفتخر در حوزۀ خدمات رادیولوژی دندان می باشند. توانسته اند بهترین شرایط را برای ارائه چنین خدماتی فراهم آورند.

موارد کاربرد نتایج سی تی اسکن دندان

با توجه به اینکه وسعت بیماری های دهان و دندان بسیار است، افراد تنها با بهره مندی از تکنولوژی پیشرفته و تابش مستقیم اشعۀ ایکس و انجام سی تی اسکن دندان، می توانند از جزئیات داخل دهان تصویربرداری نمایند. معمولاً اشعه ایکس ناشی از تصویربرداری دندان برای بانوان باردار می تواند خطرناک باشد و به همین دلیل بایستی اپراتور دستگاه های سی تی اسکن دندان نسبت به چنین موضوعاتی مطلع باشند.

وضعیت دندان ها، بافت سخت دندان، استخوان های فک و بافت های نرم از جمله موارد مهمی هستند که در نتایج سی تی اسکن دندان قابل مشاهده می باشند. اگر به دنبال مرکز پیشرفته ای در حوزۀ رادیولوژی دندان هستید، می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. عمدتاً از نتایج سی تی اسکن دندان، نه تنها برای تشخیص بیماری و مشکلات مرتبط به دهان و دندان مورد استفاده قرار گرفته می شود، بلکه از رادیولوژی دندان برای پیگیری بعد از درمان دندانپزشک استفاده می گردد.

اکثر بیماری های لثه و عفونت دندان، پوسیدگی و تحلیل لثه، آبسه دندان، وضعیت رشد دندان های نهفته، کیس دهان، وجود تومورها، تغییرات استخوانی در فک بالا و پایین دهان، بررسی شکاف فک، نابهنجاری استخوانی، وضعیت قرارگیری دندان ها حین پروسۀ ارتودنسی و ... تنها برخی از مواردی هستند که نتایج سی تی اسکن دندان در روند و پیگیری به موقع تأثیرگذار می باشد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل  

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()