قیمت سمپلر دراگون بر اساس فاکتورهای متعددی مشخص می گردد. بدین ترتیب افرادی که در صدد برای خرید سمپلر دراگون هستند، بایستی اطلاعات جامع نسبت به تنوع مدل های این ابزار داشته باشند. فروش میکروپلیت دراگون یا همان سمپلر در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد چون متناسب با آزمایشات متفاوت، نیاز به استفاده از سمپلر مناسب است تا سطح اندازه گیری دقیق داشته باشد. تعداد کانال، میزان ظرفیت، نحوۀ عملکرد و اصل کاربرد آن از جمله موارد مهم در تعیین قیمت سمپلر دراگون به شمار می روند. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو از جمله مراکز معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات آزمایشگاهی، توانسته اند با نازل ترین قیمت سمپلر دراگون را در مدل های متفاوت به فروش برسانند.

قیمت سمپلر دراگون ثابت

سمپلر یا میکروپیپت دراگون با حجم ثابت و متغیر به فروش می رسند. هر کدام از آنها در موقعیت های متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. لازم به ذکر است که قیمت سمپلر دراگون با حجم ثابت متفاوت از نوع متغیر است. بنابراین هنگام خرید سمپلرهای دراگون بایستی توجه و دقت لازم نسبت به این موضوع مهم داشته باشید. بدین ترتیب، متناسب با مصارفی که دارید، می توانید کاربردی ترین انواع سمپلر دراگون اصل را خریداری نمائید. قیمت سمپلر دراگون متغیر را می توانید از طریق کارشناسان ما مطلع گردید. البته قیمت سمپلر دراگون تک کاناله متفاوت از چند کاناله تعیین می گردد.

قیمت خرید سمپلر دراگون متناسب با نوسان قیمت ارز در داخل کشور، تغییر پیدا می کند. بدین ترتیب توصیه بر این داریم که از مراکز معتبر و شناخته شده در بازار، انواع سمپلر دراگون اصل آلمان را خریداری نمائید. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو به صورت تخصصی در زمینۀ فروش ابزارآلات و دستگاه های آزمایشگاهی فعالیت می کنند و با اطمینان کامل انواع سمپلر دراگون اورجینال را عرضه می کنند.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 02166405180

تلفن: 02166969924

تلفکس: 02166483719

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس

تهران – ولیعصر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()