قرص چاقی گین آپ باسن به عنوان یک محصول حجم دهنده و افزایش سایز به شمار می رود و از محصولات کشور ترکیه محسوب می گردد. استقبال از فروش قرص چاقی گین آپ باسن، به دلیل داشتن کیفیت و همچنین تأییدیه بهداشت و بارکد رجیستری و لولوگرام برجسته می باشد. مصرف قرص چاقی باسن گین آپ بدون عوارض و حساسیت است و البته مشورت نمودن با مشاور تغذیه، به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر متناسب با رژیم غذایی خود، این قرص را مصرف کنید. پایۀ اصلی ترکیبات قرص چاقی گین آپ باسن، صد در صد گیاهی می باشد و دارای فرمولاسیون مخصوص است. فروشگاه اسلیم پرنس در میان محصولات گیاهی خود، توانسته اند موفق به فروش قرص چاقی گین آپ باسن و سایر محصولات مرتبط گردند.

خرید قرص چاقی گین آپ باسن با قیمت مناسب

از مزایای مصرف قرص چاقی گین آپ باسن، می توان به افزایش گردش خون در مویرگ ها و همچنین تحریک عضلات در نواحی پایین تنه و باسن گردد و به حجم دهی و سفت شدن باسن کمک می کند. علت اینکه برخی از افراد خواستار خرید قرص چاقی گین آپ باسن هستند، این است که نوعی عامل تقویت کننده و ماهیچه ساز محسوب می گردد. از دیگر نکات مهمی که در فرمولاسیون فرص چاقی گین آپ باسن در نظر گرفته شده است، ترکیب تقویت کننده منحنی زنانه، به عنوان بهترین دارو برای تقویت عضله گلوتئال می باشد.

در نتیجه از آن برای فرم دهی و حجم دهندگی باسن می توان استفاده نمود و از اثربخشی مطلوب و قابل قبول برخوردار است. بسته بندی قرص چاقی گین آپ باسن حاوی 60 عدد است که می توان منطبق بر دستورالعمل مندرج بر روی آن، مصرفش را آغاز نمائید. جهت خرید قرص Gain up و قرص لاغری ویکتوریا با قیمت مناسب و با تضمین کیفیت اصل بودن کالا می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی اسلیم پرنس مراجعه نمائید.

قرص چاقی گین آپ باسن به عنوان یکی دیگر از انواع قرص چاقی موجود در بازار به شمار می رود که می توانید از فروشندگان معتبر در حوزۀ داروهای صد در صد گیاهی خریداری نمائید. قرص چاقی گین آپ باسن دارای فرمولاسیون مخصوص بوده و متشکل از ترکیبات تقویت کننده منحنی زنانه می باشد. این نوع دارو جهت تقویت عضله گلوتئال است و به همین دلیل در حجم دهی ناحیۀ پایین تنه مؤثر می باشد. فروشگاه اسلیم پرنس در زمینۀ فروش محصولات چاقی و لاغری بدن فعالیت دارند و توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش قرص چاقی گین آپ باسن به صورت صد در صد گیاهی گردند.

ترکیبات اصلی قرص چاقی باسن گین آپ

قرص چاقی گین آپ باسن در جهت تقویت و همچنین ماهیچه سازی یا حجم دهندگی باسن مورد استفاده قرار گرفته می شود. این قرص بر روی فرم دهی و سفت کنندگی باسن دارای اثربخشی مطلوب می باشد و مانع از چاقی شکم و پهلو می شود. فروش قرص چاقی گین آپ باسن در بسته بندی 60 عددی صورت می پذیرد و از تولیدات کشور ترکیه محسوب می گردد. ترکیب و ساختار اصلی قرص چاقی گین آپ باسن عبارتند از زینک، پتاسیم، سدیم، جنسینک، فولیک اسید، ویتامین E، ویتامین D، ویتامین گروه B، فسفر، پروتئین و ... می باشند.

از تخم مرغ، روغن زیتون، گردو، روغن ماهی و بادام، امگا 3، 6 و 9 برای تهیۀ چربی مورد نیاز قرص چاقی گین آب باسن استفاده می شود. این در حالی است که پروتئین بدست آمده برای قرص چاقی گین آپ باسن از ترکیبات شیر، تخم مرغ، ماهی، سویا، اسید آمینه و همچنین BCA می باشد. با توجه به اینکه هورمون استروژن به منظور حفظ زیبایی، جوانی و شادابی بافت و پوست مورد استفاده قرار گرفته می شود. بنابراین هر گونه ضعفی که در هورمون ها باعث شل شدگی در بافت های بدن می گردد، لازم نیست نگران آنها شوید. جهت خرید قرص چاقی گین آپ باسن می توانید به فروشگاه اینترنتی اسلیم پرنس مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمائید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 463
نمایش همه
علاقه مندی ها ()