با توجه به اینکه افراد زیادی با معضل چاقی رو به رو هستند، استفاده از دستگاه لاغری جی فایو در کنار فعالیت های ورزشی و همچنین تغذیۀ سالم می تواند روند کاهش وزن افراد را تسریع ببخشد. هم اکنون بسیاری از سالن های لاغری خواستار خرید دستگاه لاغری جی فایو هستند چون با استفاده از این نوع دستگاه، می توانند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. از ویژگی های قابل توجه دستگاه لاغری G5 می توان به تسهیل نمودن عملکرد مطلوب و همچنین گرم کردن عضلات اشاره نمود. بهبود انقباض عضلات و حفظ کشش عضلات مواردی هستند که با بکارگیری دستگاه لاغری جی فایو می توان بدان دست یافت. اگر به دنبال خرید دستگاه لاغری جی فایو و دستگاه لاغری فارادیک هستید، می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی HI LIFEمراجعه نمائید.

خرید دستگاه لاغری جی فایو برای مراکز فیزیوتراپی

با استفاده از دستگاه لاغری جی فایو و دستگاه لاغری فارادیک می توان به وزن ایده آل رسید. در گذشته از نتایج این دستگاه، برای اقدامات فیزیوتراپی و توانبخشی استفاده می نمودند لیکن با استفاده از قطعات مخصوص، جهت ماساژ لرزشی از آن استفاده می شود. دستگاه لاغری جی فایو به وسیله ماساژی لرزشی، به شیوه ای غیر تهاجمی، امکان لاغری فرد را فراهم می آورد. از مزایای این دستگاه، می توان برای کلیۀ افراد بالغ استفاده نمود.

بانوان باردار، افرادی که دارای اضافه وزن بالا، مبتالایان عروق قلبی و دارندگان پیس میکرو بهتر است که از این دستگاه لاغری استفاده نکنند. مشاوره با پزشک متخصص، به چنین افرادی، کمک می کند که بتوانند بهترین روش را برای کاهش وزن در نظر بگیرید. جهت بررسی مشخصات فنی دستگاه لاغری جی فایو می توانید به فروشگاه اینترنتی های لایف مراجعه نمائید. پس از بررسی محصول و مقایسۀ دستگاه های لاغری، در نهایت قادر به خرید دستگاه لاغری فارادیک و دستگاه لاغری G5 خواهید بود.

امروزه بسیاری از مراکز با هدف درمان لاغری و چاقی راه اندازی می شوند چون به عنوان یکی از دغدغه های مهم برخی از افراد محسوب می گردد. استقبال از فروش دستگاه لاغری جی فایو، به دلیل عملکرد بالا و تأثیرپذیری این نوع دستگاه می باشد. با به کارگیری دستگاه لاغری G5 می توان به رفع و درمان چاقی افراد کمک کرد. عوامل متعددی همچون عادات غذایی نادرست، کاهش تحرک روزانه، وراثت و برخی از بیماری ها همچون تیروئید بر روی چاقی و اضافه وزن افراد تأثیر می گذارد. بدین ترتیب، با به کارگیری دستگاه لاغری جی فایو می توان مسیر لاغری و کاهش وزن را تسریع بخشید. فروشگاه اینترنتی HI LIFEچندین سال است که در زمینۀ فروش دستگاه های لاغری برای سالن های لاغری و همچنین مراکز فیزیوتراپی فعالیت می کنند و توانسته اند محصولات با کیفیتی را در دسترس مشتریان قرار دهند.

خرید دستگاه لاغری جی فایو برای سالن های لاغری

علاوه بر اینکه اضافه وزن و چاقی برای فرد، ظاهری نامطلوب بوجود می آورد، بلکه می تواند باعث بروز بیماری های قلبی و گوارشی گردد. ضمن آنکه بر روی روحیه و روان شخص نیز تأثیرات منفی دارد. جهت رفع چاقی، می توان از قابلیت های دستگاه لاغری جی فایو استفاده نمود. این دستگاه از سال 1957 به بازار عرضه شد و در صنعت زیبایی و فیزیوتراپی کاربرد آنها را می توان ملاحظه نمود. دستگاه لاغری G5 دارای یک سیستم ماساژ درمانی است که اقدامات منحصر بفردی را فراهم می آورد. این دستگاه لاغری دارای سری های مخصوص است که می توان جهت ماساژدهی پوست و عضلات از آن استفاده کرد و به نوعی باعث ترمیم بافت های عمیق و در نهایت از بین رفتن انقباض و کاهش توده های چربی به صورت نقطه به نقطه می شود. جهت مشاهدۀ مشخصات فنی و خرید دستگاه لاغری جی فایو می توانید به فروشگاه اینترنتی های لایف مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه اینترنتی HI LIFE 

ایمیل : hamidi.shm@gmail.com

آدرس:تهرانپارس-بلوار پروین-خیابان شهید ارفاقی-تقاطع شادآلویی-پلاک 167

مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی و تماس با شماره های زیر 

تلفن: 02177142605

همراه: 09129589806

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()