رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد یکی دیگر از مراکز ارائه دهندۀ خدمات تخصصی رادیولوژی دندان در منطقۀ سعادت آباد تهران محسوب می گردد. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل چندین سال در این حوزه فعالیت می‌کنند و می‌توانند روزانه تعداد قابل توجهی از مراجعه کنندگان محترم را پذیرش کنند. با توجه به اهمیت ارائه چنین خدماتی در عرصۀ پزشکی، مراجعه به مرکز  رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد به شما کمک می کند تا روند درمان مشکلات در ناحیۀ دهان و دندان را تسریع نمائید.

رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد و شرح خدمات آن

خدمات رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد با استفاده از تجهیزات تخصصی به روش های مختلف صورت می‌پذیرد. مهمترین روش‌های رادیولوژی دندان عبارتند از :

  • رادیوگرافی دیجیتال : در این روش، تصاویر ایکس‌ری با استفاده از سنسورهای الکترونیکی تهیه می‌شود و به صورت دیجیتال ذخیره می‌شود. این روش به دندانپزشکان این امکان را می‌دهد که تصاویر را به سرعت و با کیفیت بالا ببینند.
  • پانوراماگرافی : این روش برای گرفتن تصاویر کامل دهان و فک‌ها استفاده می‌شود. رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد تجهیز به دستگاه پانوراماگرافی است که قابلیت ثبت یک تصویر کامل از دندان‌ها، فک‌ها و بافت‌های مجاور را دارد.
  • رادیوگرافی فیلمی : این روش قدیمی‌تر است و در آن از فیلم‌های تصویربرداری تقلیدی استفاده می‌شود. پس از گرفتن تصویر، فیلم توسط مواد شیمیایی‌ خاص حالت می‌گیرد و سپس توسط دستگاه خاص تحلیل می‌شود.
  • توموگرافی کامپیوتری (CT scan): برای موارد پیچیده‌تر و نیاز به تصاویر سه‌بعدی، ممکن است از سی تی اسکن و همچنین CBCT برای تصویربرداری دندان‌ها و فک‌ها استفاده شوند. از دیگر تجهیزات مهم و کاربردی رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد می توان به این مورد اشاره نمود.

بسته به نوع مورد نظر برای تصویربرداری و نیازهای بالینی بیمار، دندانپزشک ممکن است یک یا چند روش رادیولوژی دندان را برای تشخیص و درمان مناسب تجویز کند. بدین ترتیب بیماران می توانند به مرکز تخصصی رادیولوژی دندان دکتر نکیسا ایل مراجعه نمایند.

 

ماموگرافی می تواند روشی برای تصویربرداری سینوس‌های دندان بکار گرفته ‌شود، بلاخص زمانی که بیمار با شکایت درد سینوس نیز همراه باشد. این نوع روش تصویربرداری در مرکز رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد نیز انجام می پذیرد که البته جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر نسبت به نوع خدمات رادیوگرافی دندان می توانید با بخش پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس بگیرید. این چنین متناسب با تجویز دندانپزشک خود می توانید به مجهزترین رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد مراجعه نمائید.

مهمترین خدمات رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد

رادیوگرافی پری اپیکال، الترال سفالومتری، رادیولوژی سی بی سی تی (CBCT)، سی تی اسکن (CT SCAN) و پانوراما گرافی (OPG) برخی از انواع خدمات رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد به شمار می روند که می‌توانید جهت انجام هر کدام از آنها به چنین مرکزی مراجعه نمائید. هدف از گسترش تجهیزات و دستگاه‌های رادیولوژی دندان، افزایش دقت تصویربرداری از بافت‌های نرم و سخت دندان، فک و صورت می باشد. بدین وسیله یک متخصص دندانپزشک به سهولت قادر به تشخیص نوع اختلال و مشکلات بوجود آمده خواهد بود. در نهایت از روش‌های مختلفی که توسط رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد ارائه داده می شوند، بهره گرفت.

با توجه به تنوع شیوه‌های رادیولوژی فک و صورت، متخصصین با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته قادر به انجام رادیولوژی داخل دهانی و خارج دهانی هستند. در نتیجه هر فردی متناسب با تجویز دندانپزشک، می بایست نتایج یکی از روش‌های رادیولوژی دندان را تهیه نمایند. یک مرکز تخصصی رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد با امکاناتی که تهیه می کنند، می توانند سطح خدماتی که ارائه می‌دهند را بهبود ببخشند. این چنین جهت دریافت کلیۀ خدمات رادیولوژی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. پس از بررسی نتایج و گزارشات رادیولوژی دندان، روند شناسایی، تشخیص و در نهایت درمان و پیگیری آن برای دندانپزشک معالج به سهولت انجام می پذیرد.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()