رادیولوژی دندان از روش‌ های بسیار سریع و دقیق برای انواع مشکلات دهان و دندان می‌ باشد. از رادیولوژی به منظور مشخص نمودن ساختار فک و دندان‌ ها، آبسه، پوسیدگی و سایر موارد استفاده می‌ شود.  رادیولوژی دندان سعادت آباد از مراکز بسیار معتبری است که در زمینه تصویربرداری فک و صورت فعالیت دارد. پزشک با استفاده از رادیولوژی دندان می تواند اطلاعات مورد نیاز را به دست آورده و مشکلات مربوطه را بررسی و رفع نماید.

انواع رادیولوژی دندان در رادیولوژی دندان سعادت آباد شامل رادیولوژی داخل دندان دهان و خارج دهان می‌ باشد. با توجه به نیاز و نظر پزشک ، می توانید نسبت به تصویربرداری های مورد نظر از طریق رادیولوژی سعادت آباد اقدام نمایید.

 مجموعه رادیولوژی فک و صورت دکتر نکیسا ایل به عنوان مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد همواره بهترین خدمات دهی را به مشتریانش ارائه نموده است. در این مجموعه انواع تصویر برداری فک و صورت ارائه می شود و این مجموعه خدمات عالی و فوری را ارائه می دهد.

خدمات رادیولوژی دندان سعادت آباد

 رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد  به منظور تشخیص پوسیدگی دندان‌ ها ،مشاهده ریشه دندان ، بررسی سلامت استخوانی و وضعیت دندان‌ های در حال رشد مورد استفاده قرار می‌ گیرد. دندانپزشک با استفاده از رادیولوژی دندان می‌ تواند درمان را آغاز کند. رادیولوژی دندان در مدل‌ های مختلف انجام می‌ گیرد که با توجه به نظر پزشک بیمار باید تصویر برداری مربوطه را انجام دهد. رادیولوژی دندان سعادت آباد به صورت فوری انجام می‌گیرد و افراد با مراجعه به این مرکز می‌توانند انواع رادیولوژی دندان را با کیفیت بسیار عالی و هزینه مناسب انجام دهند. در مرکز رادیولوژی فک و صورت دکتر نکیسا ایل از تجهیزات تصویربرداری مدرن برای رادیولوژی دندان سعادت آباد استفاده می‌ شود. این مجموعه معتبر بهترین خدمات رسانی‌ ها را به مشتریانش ارائه می‌ کند.

رادیولوژی دندان به عکس‌ هایی گفته می‌ شود که دندانپزشک برای بررسی وضعیت دهان و دندان بیمار از آن استفاده می‌ کند. استفاده از تصویر رادیولوژی دندان مشکلاتی مانند پوسیدگی دندان، وضعیت ریشه‌ ها و نهفتگی دندان‌ ها را مشخص می‌کند. رادیولوژی دندان سعادت آباد مجموعه‌ای است که انواع رادیولوژی دهان و دندان را ارائه می‌ نماید. شما می‌ توانید در این مرکز به راحتی تصاویر مورد نیاز پزشک را فراهم کنید. مجموعه رادیولوژی فک و دندان دکتر نکیسا ایل خدمات رادیولوژی دندان را ارائه می‌ نماید.

مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد

در رادیولوژی دندان وضعیت دندان‌ ها و ریشه‌ ها مشخص می‌ شود و افراد با تهیه این عکس دندان می‌ توانند در مواردی همچون ایمپلنت از آن استفاده کنند. برای بعضی از افراد نیاز است که دفعات مختلفی رادیولوژی دندان انجام گیرد که این بازه تهیه تصاویر به سن ، وضعیت دهان و بدن، بیما ری‌ های دهان و دندان ،سابقه پوسیدگی و غیره مرتبط است. برای رادیولوژی دندان سعادت آباد و تهیه عکس از دهان نیاز به آمادگی خاصی نداشته و شما پیش از تصویربرداری دندان باید دندان‌ ها را مسواک بزنید تا تمیز باشد. همچنین جلیقه محافظی بر روی سینه و شکم قرار داده می‌ شود و در رادیولوژی دندان سعادت آباد دستگاه عکس برداری در اطراف سر قرار می‌گیرد و عکس‌ های مورد نیاز از دندان‌ ها گرفته می‌ شود. برای رادیولوژی دندان، مدل‌ های مختلف تصویر برداری وجود دارد که بر اساس نیاز باید این تصویر برداری را انجام داد.

 

 مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 107
نمایش همه
علاقه مندی ها ()