جراحی بوکال فت یکی از روش های علمی است که در پیرامون دهان و گونه های فرد انجام می پذیرد. در واقع محل انجام جراحی بوکال فت میان ماهیچه های صورت است و بدین ترتیب با تخلیه چربی های موجود در صورت، متخصص می تواند به زیباتر شدن صورت کمک کند. دکتر میر احد موسوی متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر درمانی با آگاهی از علوم بروز مرتبط به این حوزه می توانند بهترین خدمات را به مراجعین محترم ارائه دهند. خوشبختانه انجام عمل جراحی بوکال فت در صورت می تواند زمان زیادی لازم ندارد و با اجرای ساده ترین روش، می توانند به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

نحوه انجام جراحی بوکال فت

عمل بوکال فت یا بوکالکتومی، جراح برش های کوچکی در داخل دهان ایجاد می کند و سپس اقدام به تخلیه چربی اضافی آن می نماید. سؤالات فراوانی وجود دارد که هنگام شنیدن عمل جراحی بوکال فت، افراد با آن روبرو می شوند. از این رو در ادامه متن به صورت مختصر پاسخ چند مورد از این پرسش ها را بیان می کنیم.

  • آیا جراحی بوکال فت بین زنان و مردان متفاوت اس؟ خیر، بلکه عمل جراحی بوکال فت اختصاص به تخلیه بافت حاوی چربی در داخل دهان و قسمت پاین لب ها و گونه دارد. بنابراین در میان مردان و زنان به سهولت می تواند یک متخصص پوست و زیبایی این عمل را انجام دهد.
  • مزایای جراحی بوکال فت چیست؟ عمدتاً کاربرد عمل جراحی بوکال فت برای رفع گردی صورت، زاویه سازی، ایجاد هارمونی و تناسب بین اجزای صورت و حذف گونه های چاق استفاده می شود.

هم اکنون جهت اطلاع دقیق از هزینه جراحی بوکال فت و تعیین وقت می توانید با مطب دکتر میر احد موسوی تماس بگیرید. پس از دریافت مشاوره تخصصی، در مدت زمان اندک می توانید این عمل زیبایی و در عین کاربردی را انجام دهید.

 

جراحی بوکال فت یکی دیگر از تکنیک های بروز در حوزه پوست و زیبایی محسوب می گردد و قصد داریم به صورت کلی این عمل را برای شما شرح دهیم. انجام عمل جراحی بوکال فت می تواند مزایای متعددی برای فرد به همراه داشته باشد. در همین راستا تلاش داریم تا مقداری بیشتر به این موضوع بپردازیم و شما را فواید جراحی بوکال فت آشنا سازیم. چندین سال است که توسط دکتر میر احد موسوی متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر درمانی شاهد ارائه خدمات این چنینی هستیم.

مزیت جراحی بوکال فت

جراحی بوکال فت به تخلیه بافت چربی موجود در صورت، ناحیه پیرامون لب و گونه گفته می شود. یکی از روش های مناسب برای فرم دهی و زاویه سازی صورت، استفاده از جراحی بوکال فت است. لازم به ذکر است که اجرای عمل جراحی بوکال فت، به صورت سرپایی انجام می پذیرد که البته کلیه روند بایستی توسط یک متخصص انجام بپذیرد. طی این فرآیند، متناسب با نیاز فرد و وضعیت صورت، به مقدار مناسب عمل حذف و تخلیه چربی از صورت انجام می گیرد.

محدودیت سنی برای انجام جراحی بوکال فت وجود ندارد که البته بهتر است در بازه 18 الی 45 سالگی انجام بپذیرد چون با افزایش سن، بافت های چربی صورت کاهش پیدا می کند. هم اکنون متناسب با نیاز صورت هر شخصی، مقدار تخلیه چربی متفاوت است. در نتیجه بر اساس وضعیت افرادی که به مطب مراجعه می کنند، هزینه جراحی بوکال فت متفاوت تعیین می گردد. هم اکنون جهت انجام جراحی بوکال فت، رفع غبغب و زاویه سازی اصولی صورت می توانید به مطب دکتر میر احد موسوی مراجعه نمائید چون در این حوزه دارای سابقه طولانی هستند و بر اساس متدهای جدید، کلیه خدمات جوان سازی پوست و در عین حال زیبایی پوست را به مراجعه کنندگان گرامی ارائه می دهند.

تهران ، شهرک غرب ، فرحزادی تقاطع دریا ، خیابان نورانی ، پلاک 26 ، طبقه چهارم ، واحد 7
021-88695236
09361574228
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 131
نمایش همه
علاقه مندی ها ()