اصول ارائه خدمات در مراکز رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد مشخص است و همواره تحت نظر یک متخصص رادیولوژی دندان تأیید و مورد بررسی قرار گرفته می شود.

افراد مختلفی که خواستار ارتودنسی ، جراحی فک و صورت ، عفونت دندان ، ناهنجاری های فکی ، ایمپلنت ، تومور های دهان و صورت و ... هستند می توانند از خدمات بسیار عالی  رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد بهره‌مند گردند. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با سال ها کسب تجربه، همواره می توانند ارائه دهنده کلیه خدمات مربوطه با بروزترین تجهیزات رادیوگرافی دندان باشند.

مزیت خدمات رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد

یک مرکز  خدمات رادیولوژی دندان معمولاً خدمات خود را بر اساس نیازهای بالینی بیماران و استانداردهای حرفه‌ای ارائه می دهد. این خدمات به طور خاص به تشخیص و درمان مشکلات فک و صورت، دندان ها و بافت ‌های نرم و سخت اطراف آن ها متمرکز است. در زیر به برخی از اصول و خدمات این مراکز و همچنین گروه‌های هدف مراجعه‌کنندگان اشاره می شود:

  • تشخیص دقیق: از تکنیک های تصویربرداری پیشرفته برای شناسایی مشکلات دندانی، فکی و صورت استفاده می شود.
  • کیفیت تصاویر: از تجهیزات دیجیتال و فناوری ‌های نوین برای رادیولوژی دندان با کیفیت بالا بهره‌گیری می شود.
  • تخصصی بودن: کادر متخصص شامل پزشک متخصص رادیولوژی دندان، فک و صورت که دارای تجربه کافی در حوزه مربوطه باشد.
  • رعایت اصول ایمنی: رعایت استانداردهای ایمنی در مرکز رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد، استفاده از اشعه و حفاظت از بیماران صورت می گیرد.
  • خدمات مشاوره‌ای: ارائه مشاوره به بیماران درباره نتایج تصاویر رادیولوژی دندان.
  • پشتیبانی از درمان های دندانپزشکی: همکاری با دندانپزشکان و جراحان برای برنامه‌ریزی درمان های پیچیده مانند ایمپلنت ‌ها، ارتودنسی و جراحی های فک و صورت.

هم اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به زمان و تاریخ مراجعه حضوری به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل می توانید با بخش پذیرش تماس حاصل فرمائید.

 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 45
نمایش همه
علاقه مندی ها ()