سمپلر دراگون توسط فروشگاه آزمایشگاهی علمینو نیز به فروش می رسد. بهتر است بدانید، فروش سمپلر دراگون معمولاً در چندین مدل و نسخه مختلف انجام می شود. این مدل ها می توانند به عنوان ابزارهای متفاوتی برای کاربردهای خاص در تحلیل داده، یادگیری ماشین، و تولید محتوای مصنوعی طراحی شده باشند. در واقع هدف از خرید سمپلر دراگون، به عنوان یک ابزار سنجش و میکرو پیپت در موقعیت های مختلف آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شود.

خرید انواع سمپلر دراگون

در حالت کلی، طراحی انواع سمپلر دراگون برای اندازه گیری دقیق مایعات در محیط های آزمایشگاه مورد استفاده قرار گرفته می شود. در این جا شما را با برخی از ویژگی و کاربردهای سمپلر دراگون آشنا می سازیم تا بهتر بتوانید این گونه لوازم آزمایشگاهی را برای امور آزمایشات با دقت میکرولیتر تهیه نمائید. اندازه گیری دقیق مایعات منجمله خون و مواد اولیه آزمایشگاه برای انجام انواع تست هورمونی، بیوشیمی، میکروبیولوژی، پاتولوژی و غیره حائز اهمیت می باشد.

تنوع مدل های سمپلر دراگون در سطح بازار بسیار است که افراد می بایست بر حسب نیاز آزمایشات گوناگون نسبت به خرید سمپلر ثابت و یا متغیر اقدام نمایند. مقصود از سمپلر دراگون مدل ثابت، این است که در اندازه مشخص محتویات مایع برای انجام آزمایشات مختلف برداشته می شود. این در حالی است که هدف از طراحی سمپلر دراگون مدل متغیر، این است که امکان تغییر درجه اندازه‌گیری مقدار برداشتن مایع قابل تغییر است. در نتیجه میزان دقت اندازه‌گیری در آزمایشات به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

با این تفاسیر، قیمت سمپلر دراگون بر مبنای مدل و مشخصات فنی آن متفاوت تعیین می گردد. در صورت لزوم به خرید سمپلر دراگون برای آزمایشگاه ها، می بایست میزان دقت اندازه گیری و نوع تست های آزمایش در نظر گرفته شود. برای خرید سمپلر دراگون اورجینال می توانید با کادر فروش مجموعه علمینو تماس حاصل فرمائید.

سمپلر دراگون از دیگر تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی به شمار می رود که می توانید کاربرد آن را در تمامی محیط های آزمایشگاهی مشاهده نمائید. اگر در پی خرید سمپلر دراگون هستید، بایستی به ویژگی و مشخصات فنی آن توجه نمائید چون تأثیر مستقیم بر روی دقت نتایج آزمایشات دارد. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو بر روی تأمین و فروش تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی تمرکز دارند و در لیست محصولات خود، امکان خرید سمپلر دراگون اورجینال را فراهم نموده‌اند.

ویژگی های مهم سمپلر دراگون

آزمایشگاه های مختلف با هدف انجام تست های هرمونی، بیوشیمی، میکروبیولوژی و غیره مستلزم خرید سمپلر دراگون در مدل های متفاوت هستند تا سرعت و همچنین دقت آزمایشات خود را بهبود ببخشند. فروش سمپلر دراگون با مشخصات فنی متفاوت صورت می پذیرد که باعث بهبود دقت اندازه‌گیری مایعات در انجام تست های مختلف می شود. برخی از انواع سمپلر دراگون عبارتند از :

  • سمپلر دراگون مدل حجم ثابت: این نوع سمپلر دراگون، قابلیت اندازه‌گیری مقدار ثابت از مایعات را دارد.
  • سمپلر دراگون مدل حجم متغیر: از ویژگی های این مدل سمپلر دراگون می توان به قابلیت برداشتن مقدار متغیر از نمونه را اشاره کرد.
  • سمپلر دراگون تک کاناله: این مدل سمپلر دراگون قابلیت برداشتن تنها یک نمونه را دارد.
  • سمپلر دراگون چند کاناله: از مشخصات ظاهری و کاربردی این مدل سمپلر دراگون می توان به قابلیت برداشتن چندین نمونه به صورت همزمان اشاره کرد.

یکی دیگر از مزیت و مشخصه های مهم سمپلرهای دراگون می توان به میزان دقت و کالیبره بودن آن ها بر اساس استانداردهای بین المللی اشاره کرد که این مسئله، بیش از پیش می تواند میزان دقت در اندازه گیری را افزایش دهد. جهت مشاهده مدل های متنوع و همچنین قیمت سمپلر دراگون می توانید به وب سایت فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید که دارای سابقه طولانی در حوزه فروش تجهیزات آزمایشگاهی اورجینال در برندهای معتبر خارجی آلمانی، آمریکایی، انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی و غیره می باشند.

ساعت کاری

شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 02166405180

تلفن: 02166969924

تلفکس: 02166483719

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس

تهران – ولیعصر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 21
نمایش همه
علاقه مندی ها ()