رادیولوژی دندان، روشی مؤثر برای تشخیص مشکلات مرتبط به دهان و دندان می باشد. برای ارائه اطلاعات دقیق درباره امکانات و تجهیزات رادیولوژی دندان، فک و صورت در منطقه سعادت آباد، باید به منابع محلی یا وب‌سایت‌ مراجعه کنید. با این حال، به طور کلی، یک مرکز رادیولوژی فک و صورت معمولاً دارای امکانات و تجهیزات پیشرفته متعددی است که بتوانند سطح کیفیت خدماتی که ارائه می دهند را بهبود ببخشند. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل نیز با تهیه تجهیزات با فناوری پیشرفته، همواره آمادگی لازم برای ارائه کلیه خدمات رادیولوژی دندان به مشتریان گرامی را دارند.

بررسی رادیولوژی دندان، روش پریاپیکال

یکی از دستگاه های پرکاربرد در لیست تجهیزات رادیولوژی دندان به روش تصویربرداری پریاپیکال اشاره کرد. در همین راستا، این قسمت از مقاله را به برخی از ویژگی های رادیولوژی دندان پریاپیکال اختصاص می دهیم، که عبارتند از:

  • تصویر دقیق از ریشه دندان: این نوع رادیوگرافی به طور خاص برای نمایش جزئیات ریشه دندان و بافت های اطراف (مانند استخوان فک و بافت های نرم) طراحی شده است.
  • تشخیص مشکلات دندانی: این روش رادیولوژی دندان، به دندانپزشکان کمک می کند تا مشکلاتی مانند عفونت های آپیکال، کیست ها، تومورها و پوسیدگی های عمیق را شناسایی کنند.
  • نمایش یک یا چند دندان: تصاویر رادیولوژی پریاپیکال معمولاً شامل یک یا چند دندان در یک تصویر هستند و می توانند به صورت جداگانه برای هر دندان یا گروهی از دندان ها تهیه شوند.

پیش از مراجعه حضوری، بهتر است یک سری اطلاعات اولیه نسبت به کیفیت خدمات مراکز رادیولوژی دندان کسب نمائید. سپس با رزرو نوبت اینترنتی و آنلاین، با اطمینان خاطر می توانید در موعد مقرر برای انجام رادیولوژی دندان به مرکز مربوطه مراجعه نمائید. همچنین امکان کسب اطلاعات دقیق نسبت به هزینه و تعرفه های رادیولوژی دندان نیز برای عموم مراجعین محترم، توسط مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل فراهم می باشد.

مرکز رادیولوژی دندان چه تجهیزاتی دارد؟ : مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل

اگر به دنبال اطلاعات خاص نسبت به روش های مختلف خدمات رادیولوژی دندان هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید، تا اطلاعات دقیقتری در این زمینه دریافت نمائید. امروزه از تکنیک و همچنین تجهیزات مختلف برای انجام رادیولوژی دندان استفاده می شود، که این مسئله باعث سردرگمی افراد می گردد. البته تنها برخی از مراکز رادیولوژی دندان هستند که قابلیت ارائه کلیه خدمات مرتبط را دارند. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل نیز از جمله مراکزی است که تجهیز به کلیه دستگاه های پیشرفت در این حوزه رادیولوژی دندان در منطقه سعادت آباد می باشند.

شرح خدمات رادیولوژی دندان

طراحی فضاهای راحت برای بیماران و رعایت استانداردهای ایمنی در مواجهه با اشعه از ویژگی های یک مرکز رادیولوژی دندان معتبر و دارای سابقه محسوب می گردد. همچنین دارای کادر متخصص شامل تکنسین های رادیولوژی دندان ،که تجربه کافی در زمینه انواع رادیوگرافی فک و صورت دارند. برخی از امکانات و تجهیزات رایج در مراکز معتبر رادیولوژی دندان، فک و صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رادیوگرافی دیجیتال: استفاده از سیستم های دیجیتال برای گرفتن تصاویر با کیفیت بالا و کاهش دوز اشعه.
  • رادیوگرافی پریاپیکال: برای بررسی دقیق ریشه دندان ها و بافت های اطراف.
  • رادیوگرافی پانورامیک (OPG): تصویربرداری از تمام دندان ها و ساختارهای فکی به صورت یکجا.
  • توموگرافی کامپیوتری (CBCT): تصویر برداری سه‌بعدی از ساختارهای فک و صورت که برای برنامه‌ریزی درمان های پیچیده مانند ایمپلنت ها بسیار مفید است.
  • فناوری های پیشرفته: استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی برای تجزیه و تحلیل تصاویر و تشخیص بهتر مشکلات.
  • دستگاه های کم‌اشعه: استفاده از تجهیزات با دوز اشعه پایین برای کاهش خطرات احتمالی برای بیماران.

برای اطلاع از هزینه رادیولوژی دندان با ما در ارتباط باشید . ارائه مشاوره های لازم به بیماران درباره روش های تصویربرداری و نتایج آن ها در مرکز رادیولوژی دندان داده می شود. جهت انجام روش های مختلف رادیولوژی دندان می توانید با بخش پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل فرمائید و به صورت آنلاین نوبت دریافت کنید.

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 20
نمایش همه
علاقه مندی ها ()