همانطور که می دانید، ارائه مشاوره های دندانپزشکی بر اساس تحلیل تصاویر برای تصمیم‌گیری های درمانی مناسب بهترین گزینه برای کاهش هزینه های درمان و همچنین اتلاف وقت در مراکز دندانپزشکی محسوب می گردد. فعالیت مراکز رادیولوژی دندان سعادت آباد به افراد این امکان را می دهد که بتوانند بدون دغدغه، برای انجام روش های بروز تصویربرداری دندان، فک و صورت به آن ها مراجعه کنند. چندین سال از فعالیت مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل  در منطقه سعادت آباد می گذرد و همواره آماده ارائه بروزترین خدمات تشخیصی در حوزه دندانپزشکی می باشند.

بررسی خدمات رادیولوژی دندان سعادت آباد

مرکز رادیولوژی دندان در سعادت آباد خدمات متنوعی را برای تصویربرداری و تشخیص مشکلات دندانی و فکی ارائه می دهد. جهت انجام رادیوگرافی دورانی  (Panoramic X-ray)، می توان به مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد مراجعه نمود چون امکانات لازم برای ارائه تصویری کامل از دندان ها، فک ها و ساختارهای اطراف برای تشخیص وضعیت کلی دهان را دارند. همچنین توسط مراکز مجهز رادیولوژی دندان سعادت آباد می توان رادیوگرافی پری اپیکال انجام داد. از ویژگی های این نوع رادیولوژی می توان به تصویربرداری دقیق از ریشه دندان ها و بافت های اطراف آن ها که به تشخیص عفونت های ریشه‌ای کمک می کند، اشاره کرد. همچنین اجرای رادیوگرافی بایت ویو نیز توسط رادیولوژی دندان سعادت آباد انجام می پذیرد و بدین ترتیب تصویر برداری برای شناسایی پوسیدگی های دندان و مشکلات فکی صورت می گیرد.

اجرای سی تی اسکن دندان  (Cone Beam CT)، تصویربرداری سه‌بعدی که به تشخیص دقیق‌تر و برنامه‌ریزی درمان های پیچیده مانند ایمپلنت و جراحی های فک می پردازد، کمک می کند. در عین حال، انجام رادیوگرافی سفالومتریک توسط رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد صورت می پذیرد و  در نتیجه تصاویری که برای بررسی روابط استخوانی و دندانی در بیماران ارتودنسی استفاده می شوند، تهیه می گردد. امروزه تکنولوژی پیشرفته برای ثبت تصاویر با کیفیت بالا و کاهش دوز اشعه X ، امکان تصویربرداری دیجیتالی را فراهم می آورد.

تخصصی ترین رادیولوژی دندان سعادت آباد : مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل

مجهزترین مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد قادر به ارائه کلیه خدمات تشخیصی در حوزه دندانپزشکی می باشند. با انجام سی تی اسکن دندان، امکان تصویربرداری سه‌بعدی، اطلاعات دقیقی از ساختارهای دندانی و فکی فراهم می شود و جهت درمان های متعددی همچون ایمپلنت و جراحی های فک و صورت بهترین گزینه محسوب می گردد. افرادی که در منطقه غرب تهران سکونت دارند، می توانند جهت انجام انواع تصویربرداری به رادیولوژی دندان سعادت آباد، مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمایند.

شرح جزئیات خدمات رادیولوژی دندان سعادت آباد

رادیولوژی دندان در سعادت آباد بر اساس نیاز متخصصین دندانپزشک، خدمات متنوعی را برای تصویربرداری دندان و دهان به افراد ارائه می دهند. رادیولوژی دورانی، رادیوگرافی پری اپیکال، رادیولوژی سفالومتریک، رادیولوژی بایت وینگ و ... برخی از اصلی‌ترین انواع تصویربرداری هستند که توسط مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد به مراجعین محترم ارائه داده می شود.

برخی از روش های رادیولوژی دندان، فک و صورت نمای کاملی از دندان ها، فک ها و ساختارهای اطراف ارائه می دهد و برای برنامه‌ریزی درمان های دندانی کاربرد دارد. توسط تجهیزات پیشرفته، جزئیات دقیقی از ریشه دندان ها و بافت اطراف آن ها مشاهده می شود و برای درمان های عفونی یا مشکلات ریشه‌ای بسیار مفید است. معمولاً برای بررسی پوسیدگی های دندان و وضعیت فک ها، نتایج رادیولوژی دندان به دندانپزشک، در تشخیص مشکلات دندانی یاری می کند.

با استفاده از دستگاه های مخصوص موجود در رادیولوژی دندان سعادت آباد، برای بررسی وضعیت شکلگیری استخوانی فک ها و دندانی در بیماران ارتودنسی، کامپوزیت، ایمپلنت و غیره می تواند به متخصص کمک کند که بهترین روند درمانی را پیش گیرد. مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد، به خاطر تجهیزات پیشرفته و توانایی ارائه مشاوره های لازم، به بیماران این امکان را می دهد که خدمات بهتری دریافت کنند. مهم است که بیماران قبل از انجام هر نوع تصویربرداری، اطلاعات کافی از هزینه رادیولوژی دندان سعادت آباد و مرکز رادیولوژی مورد نظر کسب کنند تا از سلامت خدماتی که ارائه می دهند، اطمینان حاصل کنید.

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15
نمایش همه
علاقه مندی ها ()